Life of a love warrior

Ratta in rätt frekvens för kärlek
Om du är singel och längtar efter sällskap har du säkert ställt dig frågan: Hur gör man för att träffa någon? Jag har sett i mitt arbete, och genom egna erfarenheter, att det absolut viktigaste är att ha rätt energifrekvens för att kunna attrahera in den kärlek du längtar efter och förtjänar! Därför har jag samlat ihop en lista med de förändringar jag gjorde bara några korta veckor innan jag träffade min nuvarande (dröm)man! Jag hoppas att dessa tips kan hjälpa dig på din väg till att hitta kärleken! 💖

1. Klipp alla gamla band
En stor och viktig del vi behöver göra innan vi kan öppna upp oss för ny kärlek är att klippa alla gamla energi- och känsloband med våra ex. Det inkluderar allt från pojkvänner till one night stands. Ibland kan vi ha kvar energiband till gamla ex, personer vi kanske bara träffat någon gång, eller personer vi träffat för flera år sedan!

Och hur gör man det då??
* Först och främst: fundera på om det fortfarande är någon eller några av dina ex som hänger kvar, som du fortfarande har känslor för eller som poppar upp i dina tankar då och då?
* Fundera på varför det inte fungerade mellan er - och acceptera det. Förlåt eller be om förståelse om det behövs.
* Släpp taget genom att sätta en intention att du nu klipper alla gamla band med alla dina ex-lovers och ex-partners. Be om hjälp från dina andliga guider och ditt högre jag att fullfölja intentionen. Tacka för hjälpen.

2. Öppna upp energimässigt
När du släppt taget om det gamla är du redo att öppna upp för det nya. Erkänn för dig själv att du faktiskt vill hitta någon att dela livet med. Tillåt dig själv att känna en längtan efter en partner, och känn att du faktiskt förtjänar att hitta den kärlek du drömmer om. Du kan behöva hitta ditt eget sätt att göra detta på. Jag gjorde det genom att jag satt och mediterade, kände in känslan kring vad jag ville ha i en relation, sen sträckte jag upp mina armar till "universum" och sa: "Jag är redo att släppa in kärlek i mitt liv, TACK, TACK, TACK!" När du gjort din lilla ritual eller känner att du öppnat upp energimässigt för att släppa in kärleken, så kan du släppa detta och fokusera vidare på nästkommande steg.

3. Gå på dejt
Även om energi är superviktigt och det gäller att ha rätt frekvens inställd, så händer det ingenting om du inte faktiskt ger dig ut och visar att du finns i den fysiska världen också! Det spelar ingen roll om du laddar ner en dejtingapp, går ut och minglar eller lägger in en annons i tidningen. Oavsett hur du väljer att "put yourself out there" är detta ett viktigt steg för att killarna faktiskt ska hitta dig. Hitta det sätt som känns bra för dig för att öppna upp för möjligheten att faktiskt hitta någon att gå på dejt med. Jag laddade ner Tinder, men hittade min pojkvän på en fest sen. Jag tror att själva handlingen i sig är en tydlig signal till universum att "nu är jag redo".

4. Ta hand om dig själv
När vi pratar om energi gäller lagen "lika föder lika", vilket betyder: Om du vill ha kärlek, behöver du VARA kärlek. Därför är det superviktigt att du först och främst fokuserar på kärleken till dig själv för att kunna attrahera in detta även utanför dig själv. Om det passar dig, gör en "självkärleksritual" varje kväll innan du går och lägger dig. Köp en fri skrivbok där du varje kväll fyller i:
3 saker du är tacksam för
3 saker du gillar hos dig själv
3 saker du gjort bra under dagen

Det här kommer hjälpa dig att fokusera på det goda i livet, och det goda i dig. Om det inte passar dig, se till att fylla på med självkärlek på ditt eget sätt! Bada bubbelbad, prata med ditt fantastiska jag i spegeln och säg hur fin och älskvärd du är, eller rå om dig själv på ditt alldeles egna, unika sätt!

5. Hitta på roliga saker, på egen hand
Den här punkten är det jag märkte gjorde absolut störst skillnad för mig! Att lära dig att njuta av ditt eget sällskap och att kunna njuta av livet och aktiviteter på egen hand är väldigt viktigt för att hitta rätt frekvens för att attrahera in kärlek. Finns det något som du tänker att du skulle vilja göra, men också tänker "jag vill inte göra det själv, måste vänta tills jag får en partner"? Gör det ändå, nu på en gång! Själv eller med en vän. Gör det du tycker är kul och mår bra av. Träffa kompisar, gå ut och käka middag, lär dig spela ett instrument, lär dig ett nytt språk, gå en kurs - vad som helst som får in lite glädje, lek och bus i ditt liv! När du har så kul att du till och med glömmer bort att du letar efter en partner - DÅ är du i rätt frekvens och innan du vet ordet av kommer han till din förvåning stå mitt framför dig och vänta på att få träffa dig!