Life of a love warrior

Mina tankar kring 5G
 
Jag får ofta frågan vad jag tror om 5G från mina klienter. Jag har märkt en ökad oro kring detta sen det kom upp att det ska vara farligt. Därför tänkte jag dela med mig lite kring hur mina tankar går. 
 
Vill igen bara vara tydlig med att jag inte ALLS är insatt i ämnet. Jag har inte läst någon forskning om det eller gjort någon research. Det enda jag har sett är en och annan video på Youtube där människor förklarar riskerna med det osv. Så det jag skriver här är bara tankar och reflektioner utifrån vad jag känner in kring hela 5G grejen. Jag öppnar upp för diskussion och kanske några nya perspektiv, och hoppas att du i slutändan bildar din egen uppfattning kring det.
 
Så, utifrån det jag sett och hört verkar ju 5G inte alls vara bra. Det sägs att forskning visar tydligt att 5G kan framkalla cancer osv. Men något som slår mig när jag tittar på videos om 5G är att energin i de videosarna är väldigt mycket rädsla och väldigt mycket skrämsel. Alla vi som jobbar med energier vet att lika föder lika, alltså om vi blir rädda och oroliga kommer vi skapa mer rädsla och mer oro. Och rädda och oroliga människor är ofta lydiga människor. Därför undrar jag om hela 5G bara är ett sätt att sprida rädsla och oro hos befolkningen. 
 
Dessutom tror jag fullständigt på att vi skapar vår egen verklighet. Vi är energi, och vi vibrerar på olika frekvenser. Vilken frekvens vi vibrerar på, beror på vilka val vi tidigare gjort och vilken energi som har funnits i de valen. Vi attraherar sedan in konsekvenser som är en energimässig matchning för vilken frekvens vi redan har i vår fysiska kropp. Detta innebär att vissa av oss är en energimässig "matchning" för till exempel cancer, baserat på de val vi redan gjort, och vissa av oss är inte det. Att då tro att 5G kommer ge oss cancer är lite som att försöka blanda olja med vatten. Om vi inte har en frekvens i vår energi som är en matchning för det, så kan vi inte få cancer bara sådär. Däremot kanske 5G "skruvar upp" våra frekvenser, så att om vi är en matchning för cancer kanske detta aktiveras i oss. Det kan ju såklart verka hemskt, men kanske är 5G en chans för oss att höja volymen på våra inre blockeringar och sår, så de kommer upp till ytan, så att vi lättare kan transformera dem? 
 
Jag tror att vi människor har en starkare och mer kraftfull energi än 5G, så att oavsett om det är farligt eller ej, tror jag att vi kan vara så starka i vår energi att vi kan stå emot det.
 
Som sagt, detta är bara lite tankar från mig. Jag kan ha helt fel. Men jag hoppas att jag med dessa ord kan bidra till att allt inte alltid behöver vara svart eller vitt.
 
Vad tänker du om 5G?